RK ZAJEČAR – BUXTEHUDER SPORTVEREIN 25:27

februar 13, 2010 by  
Tekst iz Ženski tim

Rukometašice Zaječara porežene su na domaćem terenu, od ekipe BSV iz Nemačke, rezultatom 25:27. Zaječarke su u bledom izdanju, pred 2000 ljubitelja rukometa odigrale jednu od slabijih partija u Challenge Cup-u. Ovim porazom AMAZONKE su se oprostile od daljeg takmičenja na evropskoj sceni u sezoni 2009/2010. Sledeća utakmica po rasporedu se igra u sredu 17.02.2010 u Kikindi protiv istoimenog kluba.

Zapisnik sa utakmice možete preuzeti ovde.

TOK UTAKMICE

01.00 – Adrijana Miskovic odmah na pocetku utakmice brani penal. Napad za Zajecar.

Jelena Popovic pokusava ali biva zasutavljena faulom, Barbara Varlec pokusava medjutim sudije ne sviraju faul na njom, Nemice u kontri postizu prvi gol 0:1.

04.00 – Biljana Balac za 1:1, na asistenciju Tanje Medved.

05.00 – Nemice odmah uzvracaju golom ali i Tanja Medved ih ne stedi, po jedan gol na obe strane 2:2, greska u napadu gosci i lopta za AMAZONKE, a nasa Barbi pogadja gol i to je prvo vodjstvo 3:2.

06.30 – Klein pokusava pod faulom da postigne gol i to je 3:3, usunjala se ta lopta pored Adrijane Miskovic. Varlec promasuje u novom napadu, lopta za BSV. Ivana Filipovic dobija zuti karton, preostra odbrana, tako kazu sudije. Duel dve petnaestice na kraju ipak uspesnija gostujuca 3:4, Varlec ponovo u novom napadu uspesna i to je 4:4, Nemice podizu na 4:5 ali nasa Barbi se raspucala i to je 5:5.

10.00 – Dobra odbrana Adrijane Miskovic donosi nam novi napad, Kamper, Varlec i Filipovic kombinuju ali Nemice igraju cvrstu odbranu, dok njihov golman na golu KRAUSE Jana brani sve, nova prilika za polukontru i to je 5:6.

12.00 – Ivana Filipovic sutira sa 9 metara i pogadja 6:6.

12.30 – Nemacke igracice grese ali gresi i Ivana Filipovic koja u  napadu baca loptu u ruke nemackoj igracici kontra napad organizuju nemice i to se ne promasuje 6:7.

13.00 – Sedmerac za Zajecar, Tanja Medved sutira ali Krause Jana neumoljiva, brani sedmerac. Ostaje gol prednosti za ekipu BSV.

16.00 – Nemice postizu gol i odlaze na 2 gola prednosti ali Sladjana Pop-Lazic preko brzog centra stize do linije 6 metara i to je 7:8, greska Nemica u napadu i to je nova prilika za napad, faul nad nasom madjaricom, Oli Kamper a Jelena Popovic sa linije 7 metara postize gol, a Nemice posle sedmerca u roku od 3 sekunde stizu do gola i postizu novi pogodak. 8:9

19.00 – Fiser uspeva da se iako cuvana postize gol, za 8:10 a nakon greske izmedju Varlec i Pop-Lazic gol postize igracica sa brojem 7 u ekipi BSV i to je 8:11, Markov trazi minut odmora za AMAZONKE kojima treba 8 golova u ovom trenutnku da bi prosle u sledece kolo Challenge cup-a.

20.00 – Barbara Varlec pronalazi mesto na golu BSV sutira precizno i postize 9 gol za domacu ekipu. 9:11,

Pop Lazic odlicna u odbrani kontra napad koji Jelena Popovic zavrsava golom sa desnog krila, 10:11, jos jedna odlicna odbrana pokusaj da se krene u kontru, nemice nepropisno blokiraju izvodjenje i to je 2 minuta za igracicu sa brojem 2 Volgt, a novi napad sa igracicom vise u polju Barbi Varlec pretvara u 11 gol na kontu domace ekipe i to je 11, Biljana Balac u kontri biva odlicna medjutim na kraju posle loba precka. Nemice uspevaju da dodju do 12 gola ali Pop Lazic odmah vraca, igra se jako brzo.

25.00 – Stapfeldt Jana uspeva da prevari Sladju Djeric na golu AMAZONKI i to je 12:13, Zajecar ima novi napad Tanja Medved gresi u dodavanju, lopta odlazi u aut. BSV u novom napadu, LAMEIN sa linije 6 metara salje loptu u gol 12:14. Biljana Balac uspeva da postigne gol i to 13:14 a Lamein zaradju kaznu od 2 minuta. Minut odmora zatrazio je trener BSV-a Leun Dirk.

26.30 – Biljana Balac uspesna ovog puta u lobu 14:14, Nemice grese u napadu, lopta pada pred Sladju Djeric koja dodaje do Tanje Medved koja ishitreno sutira ka golu iako smo imali jos 30 sekundi igracicu vise.

28.00 – Bartosic Jovana sa pola terena uspeva da postigne gol i to je 15:14. Sudije su sada napravile gresku nemacka igracica je iscenirala faul a Sladjana Pop Lazic zaradila 2 minuta kazne. Sedmerac za BSV koriste gosce i to je 15:15, poslednji minut prvog poluvremena. Kamper sa levog krila postize gol i to je 16:15 ali nemice uspevaju da doture nekako loptu i jos jedan gol to je 16:16.

KRAJ PRVOG POLUVREMENA RK ZAJEČAR – BUXTEHUDER SPORTVEREIN 16:16

30.00 – Prvi napad u drugom delu igre imaju AMAZONKE, Bartosic odmah za 17:16, Sladja Djeric brani za novi napad, Nemice igraju duboku odbranu, dok nase AMAZONKE prave tehnicke greske u dodavanju.

32.30 – Barbara Varlec pravi faul, a sudijski par iz Ukrajine kaznjava sa 2 minuta kazne. BSV i dalje u napadu, lopta odlazi u aut posle loseg dodavanja uspeli smo da se odbranimo. Novi napad za domace, Kamper faulirana, potom i Bartosic povucena za dres,  gubimo loptu, Jelena Popovic odlicna u odbrani novi napad za ZAJECAR, Tanja Medved pokusava, pa potom i Bartosic iz mrtvog ugla. BSV u novom napadu Pop-Lazic dobra u odbrani ali ipak dobija 2 minuta kazne, nastavlja se napad gosci koje uspevaju da postignu prvi gol u drugom delu igre. 17:17

36.30 – Krecemo ponovo u napad ali opet gubinmo loptu, Barbara Varlec pravi gresku u vodjenju, napadaju Nemice, i to je 17:18 za gosce.

37.30 – 2 minuta kazne dobila je igracica sa brojem 8 u ekipi BSV, Bilau, Jelena Popovic hrabro naskace i pogadja za 18:18, greske prave i Nemice pa imamo novi napad ali Ivanu Filipovic cita blok gosci nova kontra za BSV i sa igracem manje daju gol 18:19. Barbara Varlec pokusava sama i faul za 7 metara, Jelena Popovic promasuje ceo gol sa 7 metara. Ostaje na snazi rezultat 18:19. Kontra Nemica postaje ubitacna i to je 18:20 iako su sudije mogle da sviraju korake. Sedmerac nakon faula nad Jelenom Popovic, a Ivana Filipovic postize 19 gol za Zajecar. 19:20

42.30 – Klein Isabel iz koraka sutira i postize gol a Ivana Filipovic vraca na drugoj strani 20:21. BSV ponovo u napadu, Ivana Filipovic dobra u odbrani, ponovo greska u napadu i to u dodavanju, srecom Sladja Djeric brani, imamo priliku da se vratimo na nereseno a Jelena Popovic cepa mrezu Nemica i to je 21:21, na gol BSV vraca se Krause Jana, ali to nije prepreka za Bartosic koja pogadja iz koraka i to je 22:21. Balac u polunkontri ali Krause opet brani, publika u SRC Kraljevica je fantasticna i trudi se da pomogne Amazonkama ali Fiser ipak pogadja sa krila i to je 22:22.

46.30 – Varlec pokusava i biva faulirana ali sudije ne kaznjavaju faul i daju loptu ekipi BSV-a. Jako je toplo u hali podno Kraljevice sto ranije nije bio slucaj a hala gotovo popunjena do poslednjeg mesta. Sladja Djeric odlicna na golu ponovo je zaustavila krilo BSV-a, a zatim greska Ivane Filipovic koja baca loptu u aut, medjutim grese i Nemice, novi napad za Zajecar, faul nad Biljanom Balac a 2 minuta kazne zaradila je Lamein Diana kojoj je ovo drugo iskljucenje na utakmici.

48.00 – Imamo igraca vise u polju ali Nemice pronalaze rupu u odbrani pored Tanje Medved koja pravi faul za 2 minuta iskljucenja, 22:23. Jos 11 minuta nade za domace igracice da mogu da preokrenu rezultat i nadju se u cetvrt finalu Celendz kupa. Varlec pokusava ali Krause Jana na golu BSV odlicno brani, 188 cm visoka Holandjanka. Bartosic na drugoj strani pregruba u odbrani kako kazu sudije i to je 2 minuta i dalje na snazi 22:23. Barbara Varlec na asistenciju Tanje Medved za 23:23, Bilau prolazi i koristi igraca vise i to je 23:24. Nemice pametno koriste iskljucenja i bukvalno sutiraju u zadnjem mogucem trenutku.

52.00 – Nas napad na drugoj strani neuspesan Biljana Balac je gazila liniju, 23:25 na drugoj stani Hajn pogladja sa krila. Varlec uspesna iako je Krause zakacila loptu ona prelazi liniju i to je 24:25. Nepunih 6 minuta do kraja utakmice. BSV napada, trose svo vreme koje imaju, sudije sviraju pasivan napad i to je lopta za Zajecar, pet minuta do kraja, bacaju Amazonke loptu u aut, a tajm aut trazi trener gosci Leun Dirk. Publika polako napusta halu iako je ostalo jos dosta da se igra, ali se cini da se cudo nece desiti. Lamein pogadja stativu lopta za Zajecar, Nemice odlicno igraju odbranu tacnije loptu krade igracica sa brojem Klein, BSV ima napad a jos 3 minuta do kraja. Postize BSV jos jedan gol  i to je 24:26, Bartosic sa levog krila promasuje, jos 2 minuta do kraja, BSV napada, preti im pasivan napad, sutiraju sladja Djeric brani, Varlec u novom napadu sutira preko gola jos nesto vise od minuta do kraja. Grese Nemice, grese i Amazonke a gol postize Fiser sa brojem 7 i cini se stavlja tacku na ucesce Zajecarki u Celendz kupu u sezoni 2009/2010. 24:27. Imamo jos 8 sekundi Tanja Medved daje gol i to je 25:27.

KRAJ UTAKMICE RK ZAJEČAR – BUXTEHUDER SPORTVEREIN 25:27

Komentari:



43 odgovora na ovu temu!

  1. bole on februar 13th, 2010 21:18

    Ko god bude rekao da je OVO SRAMOTA u pravu je !!!

  2. Miodrag Stojanovic on februar 13th, 2010 21:18

    Neverovatno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sta ove igracice rade na treningu,ako uopste nesto i rade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SLJIVANCANIN MARS NAPOLJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. farmer on februar 13th, 2010 22:16

    I sta bi toliko utrosene pare ?A one su to pokazale na terenu kako se ne bore za boje kluba, profesionalke su to danas tu, sutra negde drugde.Mozda su bile po kafici sto su klubski zabranjeni dal je Sljiva obilazio Timocku Krajinu da nadje igracice?Kako su se borile i igrale dugacka je to noc bila!!Nek se ugledaju na nemice tako se igra u Evropi nije to Srbija , a ide Kikinda .Sta posle Kikinde?

  4. igor on februar 13th, 2010 22:28

    Ne mozemo kriviti igracice za ovaj poraz i ovakvu igru . Glavni krivci su Markov i Sljivancanin !!! Ekipa je nespremna neuigrana i lose selektirana. Placamo jednu Ivanu Filipovic , Ivu Pokrajac pa i Tanju Medved a nismo imali para ili volje da sacuvamo Kiki Liscevic !! Jedine igracice koje odradjuju svaki dinar posteno po meni su Barbara Varlec i Jelena Popovic !!! Ali dobro bicemo prvi mi i sa ovim timom a naleto pamet u glavu . Ne bih voleo da zene dozive sudbinu muske ekipe ! Ovakvom igrom tesko cemo pobedit nekog i u regionalnoj ligi . Najbolje resenje je trener stranac !!! Mi nemamo TRENERA !!!!!

  5. zoran on februar 13th, 2010 22:54

    Devojke od 20-21 godinu su pokazale kako se igra moderan rukomet nasim tkzv. rukometasicama.Ali ne ljutim se na njih,kriv je onaj koji ih je doveo ovde i naravno trener koji stvarno nezna da vodi utakmicu.A,tebi Bosko, najdobronamernije savetujem da se manes Sljive,jer covek ocito ovde ima samo jednu nameru,a to je da zgrne sto vise love.Ovaj rezultat pokazuje svu jad i bedu naseg rukometa.Nemoj da mislite da likujem zbog ovog poraza,ali ovo samo potvrdjuje moje misljenje da smo mi 4 evropska liga i da je ova zabava preskupa za rezultate koje se postizu.Nikakvi rezultati u domacoj ligi ne mogu da nadomeste ovu blamazu u Evropi.

  6. sasa on februar 14th, 2010 00:03

    Prošli purt sam rekao da se neću javlkjati na sajt zarad mira u kući ali sad je to potpuno nebitno.
    Sad će po starom dobrom srpskom običaju uslediti kažnjavanje nedužnih i zaštita nezaslužnih.
    Šta rade na treningu ove igračice…da li čitaju knjige, heklaju ili…
    Ovaj trener je neverovatan. Ko je njemu uopšte rekao da se razume u rukomet. da je visok rekao bih da mu je dalek put da mu iz d…..stigne u praznu glavu…
    Šta ga sprečava da sada kaže DOSTA JE i da ode.
    A šta tek reći o šljivančaninu.,.Zašta on prima uopšte platu.
    Boško i jednom i drugom obezbedi ovakav „krem“ od igračica i uslove a one nemaju snage za 40 minuta. E onda Šljivančanin izmlati onakve gluposti o spremnosti muške ekipe i otera ih…pominjući tom prilikom da nisu želeli najboljeg kondicionog trenera…a šta reći o ovim rukometašicama. Zar mislite da je Ivana Filipović namerno bacala lopte nemicama, da smo imali samo jednom pokazan koji napad igramo (koji ni tada nismo odigrali)
    Ma šta reći…
    Ovaj Markov da je japanac izvršio bi hara kiri. Nemoj samo da ga neko brani slučajno kako je on ovakav ili onakav jer tobož radi s reprerezanticijom. Zato nam je i reporezentacija takva kakva jeste. Pa Zoki Vlatković je za njega prof. dr. za rukomet i sigurno bi boljr vodio ekipu od ovog experta.
    Šta je Markov dobro uradio od kako je u klubu ili ajde na ovoj utakmici. Jedini dobar potez danas mu je što je vezao pertle na sopstevim patikama da se ne saplete a ostalo….da se bog sačuva., Pa njemu i ovom Šljivančaninu čovek da da kliker gvozdenac što se vadi iz lagera ima da ga pokvare…što je prava umetnost…ama to je da ne poveruješ. Ako neko ozbiljno proanalizira njegove rezultate videće da su gori od rezultata Barbulovića iako je Barbulović imao lošiji tim.
    Ako mi sad neko kaže da su protivničke igračice daleko bolje plaćene to je tek da čovek poludi. I da su te igračice u našem timu dvojac bez kormilara (čitaj Markov i Šljivančanin) bi ih očas posla upropastio…jer oni mogu i kliker da upropaste.
    Pa svaki student na I godini DIF.a zna da kada ekipa dozvoli protivniku u poslednjih 15 minuta da okrene rezultata da je poroblem kondicija(što se desilo u Nemačkoj) a na ovoj utakmici osim loše odbrane (za šta je kriv nedostastak kondicije) nismo imali niti jednu akciju u napadu. Igrati bez dodavanja lopte krilu u situaciji kada se protivnik brani 3-2-1…je krivica Markova a ne igračica, isto kao i nedostatak kondicije, isto kao i napad bez ikakve koncepcije…i živo me interesuje šta je taj vrli stručnjak radio na treninzima, govorio igračicama u tajm autu i u poluvremenu…
    Srećan sam što nisam na mestu predsednika…jer bi sad pukao kao petarda. Uopšte ne znam šta bih sada rekao Markovu i Šljivančaninu da sam na njegovom mestu.
    Ali ide Kikinda pa posle Pančevo…pa kad pobedimo Pančevo u Pančevu pa kad Markov počne da se šepuri kako su igračice igrale ozbiljno…Pa protiv Pančeva je dovoljno Tanja da se nakašlje a one Pančevke se zalede…a ekipa poput Pančeva u našem prvenstvu ima na pretek…

  7. milan on februar 14th, 2010 00:23

    U cemu je vas problem,gledali smo ove devojke vise puta ,tako da je laz da se ne bore,a sramota je pricati tako nesto zbog jednog loseg rezultata,ili su mnogi od vas jedva docekali mali neuspeh pa da ospu paljbu…devojke samo napred glavu gore jos uvek je tu drzavni sampionat…..

  8. Igor on februar 14th, 2010 03:42

    Generalno, daleko od dobrog (ali nije ni smak sveta). Nije dobro pocelo, reflektori su se ugasili a „spot light“ krenuo da sara po publici pa na vratima, voditeljka najavila gostujucu trojku a nje nigde. Neiskustvo u organizaciji necega sto za ovaj grad predstavlja novost u polju spektakla izazvala je blagi osmeh kod gledalaca… nakon toga deca koja su istrcala sa igracicama ne staju ispred njih vec na gomili u centru pa ih gostujuce igracice vuku ka sebi ne bi li ih pokupile. Zatim vrata nikako da se zatvore pred nasim igracicama pa je efekat sa dimom i narandzastom svetloscu ispala provaljena pre nego sto je i pocela. I promaja je malo omela taj dim, nije ispalo onako kao na TVu. Na TVu to izgleda drugacije malo, ko na filmu – svako zna sta radi i kako ce da ispadne na kraju. A i proba se verovatno vise puta pre premijere pa se smetnje uklone i improvizacija izostane…
    Ipak, to je samo sou program – novina, pa se preko toga moze preci – ne kosta previse valjda?
    Moze se preci i preko izdasne gostoljubivosti domacina i trpanja „pocasnih gostiju“ u lozu iza zvanicnika naseg kluba i grada… oni povadise bubnjeve i pocese da lupaju iznad njihovih glava. Reklo bi se – nije im se to bas dopalo, medjutim kao pravi domacini ocutase im to (kisele poglede ipak ne sakrise).
    A ti isti pogledi postadose sve kiseliji kako je utakmica odmicala. Neki i ne docekase kraj.
    Elem, relativni egal i klackanje izmedju -3 i +2 je ono sto se rezultatski desavalo. Na momente se cinilo da je tako malo potrebno da se napravi +3 pa +4 i onda bi se mozda malo i nemice uzdrmale.. tu smo blizu. Ali odmah zatim, to ode na sasvim drugu stranu i zatreba nam mnogo, pa ispadne da treba mnogo da se napravi… ali kako? Znao sam da bez Sanje ovo nije isti tim i da ce biti problema po levoj strani. Nismo bili opasni tamo, Ivana je petljala, gubila lopte, dala i koji gol. Bartosic vec duze vreme nije ona stara, nikako da ubaci neku s krila. Iz ocaja valjda i onaj pokusaj lobovanja onog nemackog kolosa na golu. U sredini Kamper, Medved – opet nekako traljavo, gube se lopte u pasovima koji nisu sigurni – idu u pogresnim smerovima, sutevi nerezonski. I kretanje. Tanja umalo da pregazi Barbaru u jednom napadu… Barbara Varlec – to me sada razvedrilo. Svetla tacka veceras, zaista kao da nije iz iste ekipe. Sve pohvale. Setih se svog komentara ovde na kraju prvog dela prvenstva i pojedinacne analize. Upravo sada radi ono sto sam joj jedino zamerio tada – sutira. Bravo. I Jelena je sasvim sasvim korektno odradila svoj posao iako joj posao i nije na tom krilu valjda ali sta da se radi. Pivoti su mogli veceras vise. Odbrana koju su nemice igrale davala je prostora da se aktivnije odigra iza njihovih ledja, ako nista drugo da ih vratimo ka 6m a ne da cesto igramo daleko od njihovog gola. Podseti me slika na ono sto gledasmo na EP i epizodu nasih rukometasa. Pokusasmo i mi da upadamo sa krila na crtu ali tu smo se vise mi zbunjivali nego sto smo im napravili probleme. Golmani tako-tako. Sladjana uhvati nekoliko uzastopnih polukontri i dade neku nadu 10ak minuta pred kraj ali opet kockanje sa loptom i dodavanjima (sporost) unisti i tu poslednju nadu. Kad pomenuh sporost, gotovo neverovtno ali ja ne videh ni jednu nasu pravu kontru na utakmici. Bilo je pokusaja ali su se u medjusobnim sudarima nasih igracica i one upropastile. Ili su bile promasene (Balac – lob, Ivana…).
    Delujem grubo mozda ali boli ona zrelost i organizovanost nemica. Delovali smo prilicno amaterski timski gledano vecim delom utakmice, u odnosu na njih. Izuzimam Barbaru i Jelenu opet iz te price. I opet se vracam na detalj da sam ja utakmicu predao i pre pocetka, kada sam video da se Sanja nije vratila u ekipu. Verujem da bi sa njom (raspolozenom njom) bili ipak bar blize razlici koju su nemice imale iz prve utakmice. 4 gola minusa iz Nemacke nije strahovita razlika i bila je realno dostizna. S tim u vezi, nikako da skontam kako smo mi tamo imali +3 na poluvremenu?
    Na kraju, radovacemo se ipak kada nam budu dolazile klinke iz Panceva (u stvari njima cemo mi ici sada), kada nam dodje Zvezda, Banja, Medicinar, Cacak… malo li je? Evidentno je da za ovu nasu ligu nece biti problema, osvojicemo je. Koliko to kosta i da li je moglo i za nesto manje para? Da li ce sponzori biti time zadovoljni ili ce „skratiti budzet“ (kao u slucaju muske ekipe), ili ga pak povecati i dovesti jos koju iz Krima (citaj: Lekic, Cvijic) videcemo. Ovo sto sada imamo je za domacu scenu prejako a za medjunarodnu slabo (setimo se i utakmica u Regionalnoj ligi). Neko pomenu i tu Kikindu, mada ja ne smatram da one predstavljaju prevelik zalogaj sada. Otisao trener, ni novac nije na pocetnom nivou pa i neke igracice najavise odlazak, valjda. A i nisu imune na kiks u prvenstvu, 2-3 puta su se jedva izvukle u prvenstvu. I opet, na kraju – pravom kraju ovog puta (sto se tice ovog poduzeg kometara) neko pomenu i sramotu (citaj: Bole)? Nekako sam navikao da uvazeni gradonacelnik bude recitiji i jasniji u izlaganjima pa ne bi bilo lose da konkretizuje svoje misljenje ukoliko to smatra ukusnim na ovom javnom mestu – do sada je to bio (muska ekipa, profesionalizam, pojacanja…) Naravno, nakon prespavane noci, kada se misli srede a u glavi utihnu oni pobednicki svapski bubnjevi.
    Pozdrav svima, sve najbolje Vam zeli Igor.

  9. milan on februar 14th, 2010 12:01

    svi u ovom gradu su rukometni strucnjaci,ma daj treba da se stidite svako svog komentara,ljubomorni i zavidni ljudi,svi se razumete u rukomet je li moguce da u zajecaru nema coveka koji je normalan i koji ce podrzati ove devojke koje su nase jer igraju za nas grad….ja se ponosim njima,i naravno zelim im sto vise uspeha do kraja sezone ima jos da se igra….

  10. bole on februar 14th, 2010 12:44

    Dragi moji ,,prijatelji,, i prijatelji sa sajta,
    prospavao sam noc i moram vam priznati nije mi bilo lako.
    Kazem prospavao sam i u san mi nikako nije dolazio VAS GLAVNI KRIVAC R. Sljivancanin. Nije jer njegov posao ,direktora kluba, nije da priprema i vodi ekipu, a ko to ne zna ne zna nista o sportu. Ono sto je njegov deo posla odradjeno je perfektno i onako kako je , koliko znam, Upravni odbor od njega trazio
    Da li je Dragan (Markov) pogresio u drugom poluvremenu u Buxtehudeu i ovde u Zajecaru u odnosu na nemacku taktiku 3-2-1… mislim da jeste. Ili mozda nije ? Mozda je on postavio dobru taktiku ali nije znao da S.Djeric (gle cuda nase zajecarsko dete koje igra iz ,,patriotskih razloga,,) nece sastaviti loptu nego ce od nje bezati, da Filipovicka nece dodavati loptu protivnickim igracima i praviti promaju pored gola, da jedno krilo ,,mezimce zajecarske publike,, nece samo primati i prosledjivati loptu a drugo pokusavati da lobuje golmana od 2 m visine, da Tanja nece imati opet ,,los dan,, ….. i tako redom !
    NEMA OPRAVDANJA ali moramo smoci snage i ICI DALJE !
    Da, mozda cemo izgubiti i od te ,,NEJAKE,, Kikinde… ali ni tu nije kraj !
    Mi smo od tih devojaka trazili prvu titulu DRZAVNOG PRVAKA za Zajecar u bilo kom sportu u istoriju kao i osvajanje Kupa Srbije !!!
    Da li je to izgubljeno ???
    N I J E !!!
    Da li ce biti kaznjavanja i sankcija za onu BRUKU od sinoc ? Verujem da hoce i da ce UO pokusati da bude i strog i pravican – ili da ustupi mesto drugima, sposobnijim da se suoce sa pravljenjem evropske ekipe RK ,,Zajecar,, !
    To ocekujete VI, GRAD, RUKOMET, SPONZORI…..
    Takodje, ako ocekujete moje misljenje, moram Vam reci da bih se , ako se ovakva igra ponovi u Kikindi, nekim igracicama (ne gledajuci ko su i odakle) zahvalio i pozeleo mnogo srece u nekoj drugoj ekipi. Kad god smo tako uradili bilo je bolje ! Na njima je da sudbinu uzmu u svoje ruke.
    I samo par reci onima koji se sprdaju sa ekipama u domacem prvenstvu koje su nam kako kazu ,,nedorasle,, ! Vi o rukometu zaista pojma nemate !!! Ekipe , Kikinde, Jagodine, Knjaza, Cacka,Banje, Naise …. su ekipe za respekt u odnosu na vise od 50% evropskih ekipa sa mnogo, mnogo, vecim budzetima ! TACKA !!!
    Puno pozdrava od
    rukometne neznalice Boska Nicica !

  11. Željko A. on februar 14th, 2010 13:02

    Pocelo je, pocelo….opet ovi rukometni strucnjaci kao prosvetljuju ljubitelje rukomete…izuzev par ljudi koji ovde hladne glave sumiraju utiske jucerasnje utakmice…a gospodin Bole ko grom iz vedra neba „Ko god bude rekao da je OVO SRAMOTA u pravu je !!!“ nema sta covek zna kako treba da se u startu postavi svaka cast na taktici :)))). „Divnu“ podrsku dajete ovim devojkama na terenu! Kada ce te vise prestati na ovom sajtu da polemisete ko je gde bio, sta je radio, sa kim je bio…mislim da bi trebalo da se otvori poseban sajt za ove nazovi ljubitelje rukometa npr pod nazivom tač.com :)))))… I naravno tu su opet oni koji rukomet i rukovodstvo tacnije receno organizaciju kluba drze u malom prstu pa komentarisu ko je trener kakav je i sta bi trebalo uraditi. Koliko sam procitao gospodin Sasa ocigledno je covek pun trenerskog iskustva pa deli savete(bez ljutnje samo mi je smesno kako se covek reklamira) Ali izgleda je ovako uvek kod vas kad krenu utakmice svi sve najbolje znate, tacnije krene ono klasicno „pljuvanje“ po svima.
    Devojke glavu gore idemo dalje!!!!
    Pozdrav

  12. bole on februar 14th, 2010 13:15

    P.S. Umalo da zaboravim da jos jednom strucnjaku odgovorim sto se tice ,,20-21 godisnjakinja,, koje su nam ocitale lekciju:

    - D. Lamein – rodjena 1979 godine – 31 godina
    - D. Klijn – rodjena 1975 godine – 35 godina
    - S. Hanze – rodjena 1974 godine – 36 godina
    - C. Vogt – rodjena 1980 godine – 30 godina
    - B. Randu – rodjena 1981 godine – 29 godina
    - S. Spriestersbach – rodjena 1981 godine – 29 godina
    - K. Schulz – rodjena 1983 godine – 27 godina
    - I. Klein – rodjena 1984 godine – 26 godina
    - J. Wode – rodjena 1984 godine – 26 godina
    …….. treba li jos……..
    ne znam dragi moj ,,Zorane,, sta vas je to toliko zaslepilo da vidite samo par devojcica od 20-21 godine kakvih je u nasoj ekipi mnogo vise (pogledajte godista i izvucite prosek nase i njihove ekipe ) !
    Kod nemica igraju dve holandske i tri nemacke reprezentativke (bivse ili sadasnje) TEK ONAKO USPUT DA NAPOMENEM ne pravdajucu sinocnju sramotu !
    Pozdrav !!!

  13. Boston Boy on februar 14th, 2010 13:57

    nase ne umeju da odigraju bez lopte, da utrce u prazan prostor… igor je u pravu sto se tice igre nasih rukometasice i toga da su igrale kao rukometasi Srbije na prethodnom prvenstvu… idemo u napad a srednji bek na povucen skoro do centra u nazad… cemu to?! nasa liga je skoro nula, ni banja cak me ne odusevljava, radnicki i da ne spominjem, jagodina isto slaba ekipa-nula, pancevo-nula i slicne neke ekipe. Dakle, hocu da kazem da je nasa liga nula, mentalitet reci cu blago nikakav, da ne budem bezobrazan, jer smo takav narod neradan i lenj i ne disciplinovan, tako da posto nam je liga nikakva predlazem da devojke malo treniraju i sa muskim ekipama. da nauce sta je cvrsta igra, sta je igra bez lopte, sta je brzina, sta proracunatost i sta je zelja da se sto pre iskoristi koji trenutak u padu kocentracije protivnickih ekipa. Kad kazem to mislim na sl. situaciju: gubimo… ali postoji pad u igri protivnicke ekipe… dali smo gol-dva i protivnicama dosude na primer prekrsaj u napadu I ONDA SA NASE KLUPE ONAKO OPUSTENO ULAZI NEKA (BILO KOJA) ONAKO OPUSTENO KAO DA NE GUBIMO, KAO DA JE NASA POBEDA OSIGURANA NA KRAJU, A PRITOM MI SMO EKIPA KOJA GUBI..

  14. Boston Boy on februar 14th, 2010 14:02

    JA CU I DALJE DOLAZITI NA UTAKMICE KAO I DOSAD STO JESAM… DA NE BUDE DA SAM POGRESNO SHVACEN…. NIKOGA NISAM PROZVAO NITI CU… STA JE BILO BILO JE…. BICE BOLJE…. JOS TREBA STELOVATI EKIPU….

  15. uff on februar 14th, 2010 14:23

    Heh puče Zaječar u sred Krajine, nebitno je ko gde igra, nebitno je koliko godina tj iskustva ima koja ekipa, pa Krim ima dosta mladju ekipu a oni…savladase Lajpcig, Hipo, Zvezdu….mislim da je u pitanju opšta atmosfera u klubu , medju devojkama, pogrersna kupovina gro igracica u klubu. I ako pogledamo realno PRVESTVO I KUP idu u Zaječar, a predstoje kvalifikacije za CL a da li ste dostojni tome razmislite kad sa ovolikim „ZVEZDAMA“ niste uspeli da pobedite petoplasiranu ekipu Bundeslige ili ekipu koja se bori u najnizem rangu EHF takmičenja, kako ćete onda pobediti ekipu poput FCK, Itaxa, Nirnberga tj to su ekipe koje ce sigurno biti u zrebu KVALIFIKACIJA ZA CL.

  16. zoran on februar 14th, 2010 15:08

    Utoliko gore.Iskreno, jel nije delovalo tako kao da su one mladje nego nase igracice.Rekao sam da su nam odrzale cas modernog rukometa i to svako ko se imalo razume u ovaj sport to mora da prizna, pa ma koliko to bolelo.Organizovano i timski i u napadu i u odbrani za razliku od nasih devojaka.Da ne ispadne da samo kritikujem,sve pohvale Barbari i Jeleni koje su bile jedine svetle tacke sinoc.Ali rukomet ne igraju 2 igraca.U dublje analize utakmice ne zelim da ulazim,mnogo bih trebao da pisem.Pozdrav od ‘strucnjaka’.

  17. igor radja on februar 14th, 2010 17:09

    Sta je bilo bilo je i tu povratka nema . Idemo dalje titula i kup su nasi !!! Lepo kaze Bole ako neke igracice ovako nastave da igraju znaju sta ih ceka . Idemo u Kikindu samo da ne izgubimo i povecamo svoje sanse za prvo mesto . Spustite svi malo loptu na zemlju . Svi smo ocekivali prolaz ali boze moj nije smak sveta . Gde smo bili do pre par godina a gde sad. To nije mali korak . Za vece domete treba vreme . Bice bolje verujem u to ! Moram jos jednom da pohvalim Barbaru i Jelenu !!! Devojke svaka cast !! Pokazale ste kako se bori i kako se igra . Da je tu bila i Sanja ishod bi bio drugaciji . Zelim joj brz povratak na teren !!! Idemo dalje sad Markov treba da pokaze kakav je strucnjak i podigne ekipu a mi svi treba da ih podrzimo u tome . Kad se zavrsi sezona tad treba sesti i dobro analizirati sezonu traziti propuste i krivce . Verujem da ce Bole znati sta mu je ciniti !!!! Idemo do prve TITULE !!!!!!!

  18. Alexa on februar 14th, 2010 18:05

    Puno toga ima da se kaze, prosto neznam odakle da pocnem.
    Uvek je, jeli najbolje od pocetka a pocetak je da smo se jednostavno obrukali i na ovoj utakmici kao i na svim medjunarodnim do sada.
    Neko se pitao sta devojke rade na treningu i ja mogu da vam kazem (s obzirom da prilicno redovno posecujem treninge) one treniraju sasvim dobro ali se postavlja pitanje zasto utakmice ne odigramo bar kao sto se to radi na treningu? Verujte da su treninzi mnogo ubedljivije izdanje ove ekipe? Toliko o tome.
    Sljivancanin nije trener i ja bih njega izuzeo iz komentara kao odgovornog za igru.
    Svidelo se to nekom ili ne jednostavno kao poznavaoc ove igre moram da iznesem neka svoja zapazanja koja karakterisu nasu igru protiv svake ekipe koja zaigra protiv nas odbranu 4-2 ili 3-2-1. Osnovnu gresku koju cinimo protiv takvih ekipa je da se nedovoljno ubacujemo na crtu jer se kod takve odbrane stvara puno slobodnog prostora na crti, elem mi cak i pivote a igrali smo dobar deo utakmice sa dva pivota iz nekog razloga ne koristimo na crti vec oni stizu na devet metara i samim tim dozvoljavaju da se protivnicka odbrana rastereti i nase bekove otera do centra. Ko god Pop Lazicku i Balacku to ucio nema poima….sva druga objasnjenja su izlisna i komentari koji bi me demantovali padaju u vodu pred rezultatom takve igre….pogledajte snimak.
    Tanja medved najblaze receno, umire u lepoti igre i predivnim egzibicijama kao sto su dodavanja iza ledja i jos mnogo predivnih poteza koji su najcesce rezultirali tehnickim greskama. Nikako mi nije jasno da igracica njenog formata dodje do 7 metara i proigrava nekog umesto da jednostavno pocepa mrezu. Svidelo se to nekom ili ne kad god ona bude van igre mi stizemo rezultat i pravimo razliku.
    Evidentno je da nam je nedostajala Sanja a svi ste jako brzo zaboravili Todorovsku koja se povukla a bila je i ostala do zadnje utakmice SVETSKA KLASA.
    Ali koga nema bez njega se moze i mora ali moglo se bolje i ove devojke koje su tu mogle su do tih +5 a desio nam se minus 2. Jel to zbog loseg dana nekih igracica ili zbog apsolutno na momente neobjasnjiviu postava naseg tima sa Bartosickom na desnom krilu…. pa takve postave nisu igrale ni na treningu a trebale su da odigraju bez greske utakmicu.
    Mnogi osudjuju Ivanu, a ona je odigrala sasvim solidnu utakmicu i postigla nekoliko golova….verovatno bi i vise da je imala vecu minutazu. Slazem se da je prokockala par lopti ali je neku loptu i oduzela u odbrani.
    Jos mnogo toga moze da se kaze ali ja bih iskoristio priliku da na kraju pozdravim zalaganje devojaka, jer zelja je sasvim sigurno postojala a posebno bih istakao Barbaru i Popku jer te devojke igraju do poslednjeg atoma snage.
    Stoga devojke pamet u glavu jer nas ceka prvenstvo…takvo kakvo je ali nije na odmet osvojiti prvu titulu prvaka za Zajecar ikada, ko sto neko gore rece.
    Markovu pozdrav uz opasku…nemoj da izmisljas toplu vodu vec je koristi….drugi su to vec izmislili.
    Bartosic je levo krilo a ne desno!!!!???? Na klupi je utakmicu presedelo pravo desno krilo?!
    Mozda na sledecoj utakmici vidimo i Sladju djeric na srednjem beku, pa iznenadimo protivnika???!!!!
    Mozemo da prespavamo mnogo noci ali misljenje i utisci nemogu da se promene.
    Devojke, mnogo je ljudi bilo sinoc u hali, ne dozvolite da igrate pred polu praznom halom jer mnogi su izasli razocarani.
    Podrzavali smo vas do sada a to cemo ciniti i od sada.
    Nekad ranije je neko u komentarima imao primedbu sto ne proslavite svaki postignut go s nama (publikom), eto to vam je moja najveca zamerka….posle svega. To bar mozete da ispravite i to ne zavisi ni od Sljive ni od Markova vec iskljucivo od vas….znaci pokazite nam da ste to izmedju ostalog ucinile i zbog nas.
    Srdacan pozdrav svima na sajtu.

  19. Nislija on februar 14th, 2010 22:29

    Fico sto te owoliko pljuju..,kad nisi igrala ni 20 minuta…swi koji prate rukomet..znaju da si dobar igrac…a tu ti ne daju ni da se dokazes…ociglednio da trener nema powererenja u tebe….SLJAIVANCANIN-NAPOLJE.!!!!!!!…I MARKOV…oslobodite dewojke od wase tenzije…..woli te twoj NIS..!!!!!

  20. Miodrag Stojanovic on februar 15th, 2010 00:22

    Ajde gosn. gradonacelnice,molim vas,lepo objasnite sta tacno u klubu radi Sljivancanin pa su licno njegovi rezultati izvanredni,ili kako rekoste perfektni,dok klub,slozicete se,ipak ne postize rezultate kako ste vi zamisljali a ljubitelji ove igre ocekivali.
    Eto ne pljujemo,vec normalno pitamo.
    Ne poznajemo se licno pa jedino ovim putem mozemo nesto da vas priupitamo.
    Ako odgovore zna,moze i gosn.Sljivancanin da nam ih predoci,preko sajta,takodje.
    Kako kazete bili ste sportista,onda verovatno znate da su uvek prvi krivci za lose rezultate trener i rukovodstvo ekipe( direktor,menadzer,tehnicki sekretar … ili vec koji drugi naziv).
    Svako dobro vam zelim

  21. Jane Z on februar 15th, 2010 09:27

    Nažalost jedino oko čega se se svi ovde slažu jeste sramna igra. Ostaje gorak ukus poraza verovatno da smo pobedili a opet ne prošli dalje bi se lakše podneo kraj u daljem učešću nego sa ovim porazom. Možemo tražiti uzrok krivce prozivati sve redom ali šta je bilo bilo je tu popravke više nema. Možda se nešto posle poraza u Nemačkoj moglo promeniti izvući neka pouka sada više ne bar za ovo takmičenje a realno mislim da smo mogli dalje. Neka nam ova loša epizoda bude opemena da se više ovako nešto ne ponovi. Neznam zbog čega se komentarišu godine lično mislim da su nemice imale daleko veću želju za uspehom i da je to i presudilo. Još dosta utakmica da se igra i moje mišljenje je da devojke neće dozvoliti da se ovako nešto ponovi pogotovu ne u Kikindi koja nam je i najveći konkurent. Sa pobedom u Kikindi još korak smo bliži ostvarenju cilja i osvajanja šampionata a one sigurno to mogu. Nadam se da će tom pobedom ublažiti gork ukus subotnje večeri.

  22. laik on februar 15th, 2010 11:30

    Posle onoga sto se desilo u subotu u hali mogu samo da kazem BRUKA I SRAMOTA! Posle onako lepo organizovane ceremonije pred pocetak utakmice, kada je svima srce zaigralo i kada se sve vise povecavao adrenalin i zelja za navijanjem do pobede, desilo se na kraju cudo! Atmosfera je bila predivna, hala skoro puna, navijalo se, postojala je zelja za pobedom, ali ocigledno samo na tribinama, dok je na terenu bilo mnogo drugacije! da li je ovo hvala coveku tacnije g-dinu Nicicu koji je sve ucinio za vas, pruzio Vam sve uslove, a Vi samo da igrate……pa vi gospodjice ni to ne umete! Da li imate i malo srama i stida posle ovoga sto ste pokazale u subotu? Bilo je i ranijih razocaranja, ali je ovo bilo ono krajnje ponizavajuce. Svaka cast Barbari i Popki, koje su se borile do kraja, ali su bile nemocne da igraju same, jel je ipak rukomet kolektivni sport. sanjina povrda je bila hendikep za nasu ekipu ali ipak se postavlja pitanje da li se i sa njom moglo nesto vise uciniti! Da ove igracice imaju malo stida, srama i grize savesti, same bi otisle. Imaju sve uslove da igraju, a one…U danasnje vreme kada je teska ekonomska situacija one imaju primanja kao carice, cumamo ih kao Boginje…zarad cega.??? Ljudi ucinite nesto jel padamo u ambis! Da li je problem u igracicama, treneru i pogresnoj tehnici, direktoru koji je doveo „dream team“, kako rekoste na pocetku sezone! Kada smo poceli da igramo Regionalnu ligu i poceli da gubimo, izgovor je bio da nam je to uigravanje za Celendz kup i domace prvenstvo, sada kada izgubismo i to sada nam i to kao ne bese cilj…pa zasto ovoliko rasipanje novca? Da bi se osvojilo domace prvenstvo gde nam je jedini pravi protivnik Kikinda, koju pitanje da li mozemo i da dobijemo posle ovakve igre.! Ne znam da li mozemo sada i Radnicki dobiti! Ne smem ni da pomisljam sta se moze desiti ako izgubimo u Kikindi! Da li su treninzi dobri ili ne, pokazalo se na terenu, mozda su jaki i iscrpljujuci, ali kad izadju na teren da igraju, pre bi se reklo da na treningu heklaju, strikaju, slazu puzle ili igraju besilice! Ispali smo skror na startu najslabijeg evropskog takmicenja, a hocemo sledece godine u Ligu sampiona! koliko ce nas samo to zadovoljstvo skupo kostati! Mozemo nesto i da uspemo naredne godine, ali samo ako promenimo celu ekipu i ceo strucni stab iz korena…Ovako nema svrhe ici dalje!
    POZDRAV I SRECNO U KIKINDI! NEKA VAM JE BOG NA POMOCI!

  23. Rikac on februar 15th, 2010 12:22

    Jedan je VIKTOR FELBAB.

  24. Golmanka on februar 15th, 2010 16:04

    Pozdrav za šarmantnog Šljivančanina, on je pravi menadžer i poželela bi ga svaka ekipa! Ove optužbe su prestroge, jer za evropske uspehe treba vremena i rada. Pustite ljude da rade! Za početak da se osvoji šampionat Srbije, a onda redom.
    Napred Zaječar!
    I umirite se malo stručnjaci i kritičari iz publike !!! Manje negativne energije!

  25. ivek on februar 15th, 2010 17:29

    Zadnja 2 -3 komentara nisam mogao da procitam, oci mi se zamorile…
    @Alexa dosta stalozeno prokometarisao celu situaciju, i zato SVAKA CAST… u pravu je za Tanju Medved citiram >>Tanja medved najblaze receno, umire u lepoti igre i predivnim egzibicijama kao sto su dodavanja iza ledja i jos mnogo predivnih poteza koji su najcesce rezultirali tehnickim greskama. Nikako mi nije jasno da igracica njenog formata dodje do 7 metara i proigrava nekog umesto da jednostavno pocepa mrezu.<<
    Jos kao klinac sam sa odusevljenjem gledao utakmice na kojima je igrala Tanja Medved (naravno na TV-u), i jako sam srecan, iako sam napunio solidan broj godina od tada, zato sto je Tanja Medved u Zajecaru…. Postujem je kao igraca i licnost uopste… Zameram joj, ali ne na surov nacin, to sto ne sutira na gol, sto je Alexa zapazio, ne mora da dodaje pivotu po svaku cenu loptu izmedju 2-3 protivnicka igraca.
    NEKO U EKIPI MORA DA BUDE LIDER, KO CE I DA UCUTKA TRENERA U NEKIM SITUACIJAMA TAJM AUTI–ima, da preuzme inicijativu… Da ima drcnost, brzinu, da ima srce koje pokrece ostala srca u ekipi…

    TANJA SAMO NAPRED, CEPAJ MREZE. VELIKI POZDRAV TANJI I CELOJ EKIPI!

  26. sasa on februar 15th, 2010 19:58

    Prosto je neverovatno koliko sujetnih ljudi ovde komentariše.
    Svako onaj ko je rekao da se ja samoreklamiram je opasno opterećen i paranojom. Ja u stvari imam tu sreću ili nesreću da se slučajno zovem isto kao i trener muške ekipe, a na osnovu drugih komentara na ovoj sajtu mogu da zaključim kakav je njegov položaj u klubu pa mu se izvinjavam ukoliko je imao bilo kakve neprijatnosti zbog toga…šta li bi bilo tek da se zovem nedaj bože Dejan (Zdravković), Stefan (Zankov)… verovatno bi me optužili za kontraobaveštajno delovanje na sajtu…a u stvari ja sam jedan običan navijač koji je gledao i pratio utakmice još u vreme kad Bošku ni na kraj pameti nije bio zaječarski rukomet. Ono malo sportskog iskustva koje imam mi govori upravo ono što sam komentarisao a to je da NAŠE IGRAČICE NEMAJU SNAGE ZA CELU UTAKMICU A TU IGRAČICE NISU KRIVE VEĆ SAMO I JEDINO TRENER.
    Stvarno ne mogu da shvatim da predsednik komentariše slabu odbranu našeg golmana i igru još par igračica, a o treneru…ništa.
    A šta tek reći o komentaru nekog napred ko je rekao da su igračice na treningu savršene a na utakmici frule…pa ko je tu kriv…igračice ili trener…
    Pridružio bi se pitanju nekog ko je pitao napred ovo za g.-dina Šljivančanina. Ukoliko je pedsednik čovek koji je obezbedio sponzore i uspeo da usmeri određena sredstva iz budžeta u klub, živo me interesuje kakva je uloga Šljivančanina u klubu osim što prima platu. Dozvoljavam da sam glup i neuk, u stvari neznalica ali me ovo opasno interesuje. Prosto ne mogu da verujem da taj njegov posao ne može da radi Zoki Vlatković, Ljuba Fanac…on ispade kao da je nuklearni fizičar. Pa ako je tako dajte mu ljudi fizičko obezbedjenje jer ako mu se nešto nedaj bože desi propašće klub što je ravno katastrofi!!!
    I na kraju ne mogu da verujem da ovi „vajni“ stručnjaci, koji znaju sve rukometne tajne pa prave ostale na budale, a u stvari jedina kvlifikacija im je što su administratori, misle da ja, a verovatno i ostali koji na sličan način komentarišu na sajtu imam-ju nešto protiv naših devojaka i našeg kluba, da li misli da mi je želja da se raspadnu i propadnu…kakvi umobolnici!!! Da li misle da mi je lako pao poraz. Da li misle da na ovom sajtu trebamo da komentarišemo samo u superlativima pa čak i u situacijama kada smo ovako izgubili.
    Na kraju slažem se da nije sve izgubljeno…da je domaće prvenstvo i kup pred nama, koji će uzgred rečeno SIGURNO DOĆI U ZAJEČAR što zasigurno nije malo i što je zasluga pre svih našeg predsednika jer je obezbedio sponzore ali ostaje gorak ukus u ustima da smo ispali od slabije ekipe. E to nikada neću oprostiti Markovu jer je on glavni krivac. Uostalom ako nije on KO JE?
    Pa nije valjda onaj mučenik ekonom jer je sporo dodavao flašice sa vodom!!

  27. navijač on februar 15th, 2010 21:34

    Prvi put se oglasavam,pa zelim da pohvalim gosp.Boleta zbog oglasavanja na sajtu i kritika članovima uprave(kakva god njihova uloga bila u klubu),jer se informacije o klubu uglavnom saznaju van sajta,izuzetak je ako se gosn.Bole oglasi(njemu pohvale zbog toga).Ni administrator ne ažurira sajt i podaci su jako oskudni(ekipe su jos uvek iz prvog dela,a muška se totalno promenila,nema vesti iz kluba,samo izvestaji sa utakmica itd.).Uglavnom se slažem sa gosp.Boletom oko komentara posle prespavane noći,ali o tome drugi put.Ovog puta želim da se obratim već pomenutom gospodinu u vezi komentara vezanog za starost protivničke ekipe.Igračice koje ste pomenuli su rođene baš kada ste rekli,ali to nije ekipa koju smo mi gledali,niti koja je igrala u Nemačkoj.
    Krause 1988
    Fischer 1988,13 golova
    Hayn 1988,5 golova
    Lamein 1979,7 golova
    Klein 1984,6 golova
    Bulau 1981,8 golova
    Stapelfeldt 1986,11 golova
    Lutz 1988,5 golova
    su igračice koje su iznele najveći teret u nemačkoj ekipi,složićete se mlađa ekipa od naše.Za njih,tačno igraju dve holandske reprezentativke(jedna igra,druga je uglavnom na klupi) i što reče Bole 3 nemačke(sadašnje:Krause 16 nastupa,Klein 3 nastupa,Hayn 1 nastup),mislim da ste na njih mislili.Složićete se povremene reprezentativke.Postoji još jedna reprezentativka(bivša)Henze,ali ona nije ni igrala.Ovo pišem čisto u cilju istine,ne mislim da je bitno nimalo,bitnije je da ovde iznosimo činjenice i kad nam ne idu na ruku

  28. ilic marina on februar 15th, 2010 21:44

    Sve pohvale organizaciji i nasim rukometasicama ovo nije poraz ovo je pobeda buducnosti a sto se tice losih stvari u tome SLJIVANCANIN kao najveci krivac za sve treba da ide definitivno NAPOLJEEE!!!!!!!! Njemu definitivno nije tu mesto jer ovaj nas Zajecar je imao pravi spektakl u hali gde su devojke bile borbene i dale sve od sebe a uz to je ovaj grad vidjen i sire zahvaljujuci njima i pravim organizatorima skupa i citavog dozivljaja za grad koji je dospeo i na evropske televizije. LJudi ovo je je sramota jer je Sljivancanin u svemu ovome stvarno visak. Ja koji pratim sve ovo , jako strasno , jer obozavam rukomet ne mogu i nisam mogao da ostanem suzdrzan a da ne prokomentarisem .Devojke sretno u Kikindi i srdacan pozz svim prijateljima sajta .

  29. bojan on februar 16th, 2010 09:58

    ma bice bolje ali i dalje smatram da cubela je trebala ostati u zajecaru ali i ove devojke su nesto najbolje u srbiji i to je nasa realnost ja verujem u blje sutra i nadam se da rukovostvo zna sta radi i nemoj mo sve gledati kroz novac jer i onako ja nisam dao ni dinar i nemogu kritikovati rukovostvo .pozdrav za bolje sutra a posle bitke svi generali

  30. Rukometas 9 on februar 16th, 2010 10:00

    Kao sto svi kazu gore igra je bila ocajna i katastrofalna,neorganizovana,a za to nisu krive samo igracice,glavni krivac je trener tj.Dragan Markov koji nije postavio odgovarajucu taktiku,i jos jednom se dokazalo da ne zna da pripremi i da vodi ekipu na jacim utakmicama.Za tolike pare koje su potrosene za te devojke sramota je samo osvojiti sampionat,to su mogli da urade i za manje pare,i da se ne dovode neke igracice koje neznaju gde se nalaze kao sto je Filipovicka i Bartosic.Jer samo neznalica moze da pokusa da lobuje golmana visokog 1,90 cm nekoliko puta i od toga da mu ne uspe nijednom.Ako zelimo da stvaramo jak tim za Evropu prvo treba da imamo dobrog trenera a Markov nije dorastao tom zadatku,i drugo sto se tice gospodina Sljivancanina mislim da gospodine gradonacelnice gresite da on nije kriv,jer je on dovodio te igracice,koje nemaju pojma da igraju rukomet,a traze da se prema njima ophodimo kao da su princeze.Mislim kada se bude oterao Sljivancanin i Markov i jos neke igracice iz kluba,mocicemo da pravimo jaku ekipu za Evropu.

  31. admin on februar 16th, 2010 11:18

    Ja necu da komentarisem uspehe a ni neuspehe nasih igraca ili igracica, samo cu da se osvrnem na ovaj deo vezan za administratore, pod 1. prvenstvo jos nije krenulo a ekipa se jeste promenila, bili smo na treninzima muske ekipe ima puno igraca koji treniraju ne znaci da ce svi da sednu na klupu i da pocnu sezonu, pa dok ne dostave spisak ko ce sve u nastavku sezone da igra nece ga ni biti na sajtu (takav je dogovor), vesti iz kluba se postavljaju onim tempom kojim ih dobijamo sto znaci, ako neko iz kluba, predsednik, direktor, sekretar itd. posalje neku vest u roku od 10 minuta je na sajtu. Sajt je dosta napredovao dosta stvari smo inovirali i dodali, utakmice ekipe se nalaze na Youtube kanalu, ranije to nije bio slucaj, uveli smo Twitter, face i jos puno novina. Toliko od administratora sajta…

  32. Igor (M) on februar 16th, 2010 13:30

    Moram još jednom da se uključim u komentarisanje.

    „Rukometaš 9″ je naglasio da Filipović – Bartošić „ne znaju gde se nalaze“… NE SLAŽEM SE iako sam i ja gore kritikovao pomenute igračice i dalje mislim da su obe sjajne rukometašice sa lepom perspektivom. Obe imaju savršene fizičke predispozicije za svoje pozicije i talenat, jednostavno kockice treba da se poklope u njihovu korist. Neke od njih moraju same posložiti (psiha, trening…) a na neke se ne može uticati (povrede, trener, sreća…). Ne sumnjam da ćemo mi ovde u Zaječaru videti kako blistaju na terenu (što smo na momente i do sada videli).

    „Bole“, prijateljski predlog s moje strane je da ne zauzimaš gard ka svakom komentaru na ovom sajtu u smislu kao da je okrenut protiv svega što je s tobom u vezi a i što nije. Konkretno, sebe ne smatram stručnjakom (kao i većina nas ovde – sa nekoliko izuzetaka).
    Govoriću u svoje ime: imam utisak da si moj komentar shvatio na pogrešan način i sa izvesnom količinom negativne energije i ironije u komentaru potvrdio ono što sam pomenuo. Dakle, ovde se po mom mišljenju iznose utisci konkretnog događaja – lični utisci, koji nikako ne predstavljaju niti imaju veliku težinu, kao ni uticaj na stvari koje se događaju i koje će se događati u klubu. Jedno je sigurno, velika većina nas ovde je zato što volimo naš klub, rukomet i naš grad. I kritika i pohvale su usmerene sa dobrom namerom. Opet kažem – velika većina. Sebe definitivno smatram takvim. Moje „kritike“ kada ih imam nisu STRUČNE – ne deklarišem ih kao takve, pa nije red nazivati me „stručnjakom“. Pohvale su takodje iskrene i iz ugla vernog posmatrača sa tribina koji je upućen u pravila i logiku ovog sporta kroz praćenje i igranje istog u prošlosti. Ali jedno opet naglašavam: NEMA ZLE NAMERE. Ne imenujem krivce (neki i to rade priznajem), Šljivu i Markova nisam pomenuo ni u jednom postu a mišljenje o njima naravno imam. Komentarišem učinak tima kao celine i igračica pojedinačno po konkretnom događaju (utakmici), a to znači da istu igračicu recimo u jednoj utakmici mogu da pohvalim a u sledećoj „kritikujem“. Nema generalizovanja i neprijatelja.
    Zato mi ne ide u glavu zašto se svako ko iskritikuje smatra neprikladnim i naziva „stručnjakom“, „prijateljem sajta“… Ti si (sorry za TI ali smatram se bliskim sa tobom kada su rukomet i naš grad u pitanju) prvi ovde digao tenziju svojim prvim komentarom. Naravno, nemamo svi ista shvatanja oko toga ko je krivac za „SRAMOTU“.
    Zato, upućeno svima, manje tenzije i prepucavanja, recite šta mislite, složite se ili ne, iznesite svoje argumente, kontraargumente, ali ne preterujte sa uvredama i ne generalizujte.
    Svačije delo će na kraju izaći na videlo.
    Što se tiče osude da smatram da su Kikinda, Banja Čačak… smešne ekipe mislim da nisu na mestu. Rekao sam da ćemo u ovom sastavu s njima manje ili više lako izaći na kraj i osvojiti titulu – radujem se tome. To nije podsmevanje protivniku već realno stanje. Jači smo, više je i uloženo – zar ne? Ponavljam, za osvajanje domaćeg šampionata uloženo je (po meni) previše, dok za internacionalna slavlja treba još poraditi (i finansijski a i stručno). To je smisao.
    Na kraju, cenim i poštujem mišljenja drugih a ovo je bilo moje. Nisam stručnjak – eno mog imena na početku teksta pa ukoliko postoje primedbe na ispisano, lako je napisati kome su upućene.

    Uz sportski, drugarski i ostale pozdrave svim prisutnima ovde koji su našli malo vremena da ovo pročitaju, želim svako dobro i uspeh. I Milutinović.

  33. Red Devil on februar 16th, 2010 18:49

    Moje mišljenje o utakmici sam rekao u svom izveštaju na sajtu (Balkan-Handball.com) ..pa ne bih da se ponavljam koga zanima procitace …
    Ali ne mogu da shvatim ljude koji kazu za Atomče i Fiću da ne znaju gde se nalaze …
    Bartosic je gospodo jedno od najboljih krila na balkanu (ali iskljucivo LEVO) , i svakako najbrže …
    Filipović takođe jedno od najperspektivnijih bekova … da greši greši ….ali morate joj dati vremena …setite se njenih igara u Naisi , ali tamo je bila PRVA opcija, igrala celu utakmicu …nija ulazila na po 5 minuta, ne mozete ocekivati vrhunsku formu od igraca koji ulazi na 5-10 minuta …
    Druga ta postava Naise je godinama bila na okupu …Svi vi očekujete previše od ekipe koja nije odigrala ni celu sezonu u istom sastavu …
    Ekipa ima potencijal za vrhunske domete, ali sve zahteva vreme …biti sampion , a bicemo verovatno je rezultat koji je i vise nego dovoljan za ovu prvu sezonu na okupu …
    Mozda je to moglo sa manje pare, ali vreme koje dolazi pokazace koliko ova ekipa ima potencijala … Da li je Markov pravo resenje za ekipu ili nije? I njemu treba dati vremena, uzece titulu cilj je ispunio …
    U ovu ekipu treba verovati , a ne biti halapljiv, ne traziti previse u prvoj godini …i najbitnije imati vere …

  34. Red Devil on februar 16th, 2010 18:52

    Inace moj predlog za novo pojačanje bez razmišljanja Jane Krause … svaka joj cast …Devojka je 88 godiste i pred njom je velika buducnost …

  35. zoran on februar 16th, 2010 23:28

    NAVIJACU hvala za iznesene podatke o godistima Nemackih igracica,sastavu tima, i ucinku jer sigurno imas vise vremena da setas po sajtu.A ja sam se posle komentara g.gradonacelnika stvarno uplasio za svoj vid te sam se spremao da posetim ocnog lekara.Pade mi kamen sa srca.Osvrnuo bih se i na komentar Igora,koji me je odusevio,narocito na komentar da se g.gradonacelnik u vecini slucajeva obraca nama sa sajta sa ogromnom dozom ironije i sarkazma ne uvidjajuci da mu neko od nas sa sajta zeli da ukaze na nesto sto ne valja.U tom slucaju smo mi neznalice,strucnaci i dr.Izgleda da se drzi one stare da je napad najbolja odbrana,ali ne uvek.Izgleda da niko ko ne misli kao on nije u pravu.I samo jos jedan komentar, kao velikog neznalice,dali ste primetili da su posle 45 minuta igre, nase igracice potpuno fizicki pale ,sto je verovatno ,zasluga, kondicionog trenera iz Nisa ,posto mi mi takvih strucnih u nasem gradu nemamo.A vi pogadjajte koliko kosta taj strucnjak.Ponavljam,ne sumnjajuci u namere g. gradonacelnika,da zeli najbolje klubu velika mu je greska sto slepo veruje pogresnom coveku.Treba li vise pominjati njegovo ime,mislim da to ne zasluzuje.Pozdrav svima.

  36. bole on februar 16th, 2010 23:45

    Moje izvinjenje svima, a posebno dobronamernim ljudima koji vole rukomet, ako sam ih svesno ili nesvesno povredio. Ponekad i ja reagujem emocionalno iako mozda ne bih ni smeo ni trebao, ali… sorry !
    Tako su cujem reagovale i neke igracice na sastanku sa strucnim stabom, bile uvredjene mojim komentarima, sto ih nisam podrzao… ??? GLE CUDA, ali…. i to je moguce !
    Sto se pak Sljive tice, koliko ja znam, a znam, ON OSTAJE – DOK GOD TO BUDE ZELEO, te nemojte dzaba trositi slova na tastaturi… okrenite se ljudi rukometu i realnosti…. SLJIVA NE IGRA niti je njegova bila poslednja i presudna u dovodjenju igracica. Ponajmanje u bilo cemu sto se tice muske ekipe, tu se nije uopste mesao ! Garantujem Vam !
    Takodje , sto se Markova tice, verujem da u zemlji ima malo strucnjaka koji zenski rukemot znaju kao on a to sto njegov ,,lalinski,, stil i temperament nama ne odgovora je za neku drugu pricu, ponekad i ja zbog toga ,,poludim,, .
    ,,Red Devilu,, iskreno zahvaljujem na komentarima, sugestijama i predlozima i mislim da je vreme da se neke stvari prevazidju i on aktivno ukljuci u rad kluba. Voleo bih i ja da u redovima nase ekipe vidim J. Krause ali… veliko je obestecenje i tesko da mi to mozemo platiti ali bih voleo da cujem sta mislis o Lekicki, Tomasevicki, Mange, Moni Chebban….
    Problem nije biti sampion Srbije nego vec sada , polako, okupiti ekipu za igranje a ne izlet u Ligi sampiona.
    U ovom trenutku klub ima donatore za preko 400.00 E ali ti ljudi traze rezultate ! Defetizam koji sire pojedine politicke stranke pokusavajuci da Zajecarce ubede da oni ,,gladuju,, jer Bosko budzet trosi na rukometasice je nebuloza koja ni mene ni one koji se razumeju u sport i znacaj sporta u razvoju i promociji jednog grada i jedne drzave, nikada nece zaustaviti u nameri DA ZAJECAR POSTANE NE SRPSKA VEC EVROPSKA RUKOMETNA METROPOLA !
    I ne samo rukometna ! Gotovo sam siguran da ce i Zajecarski fudbaleri, uz pomoc grada a u perspektivi kao i rukometasice uz pomoc sponzora (kojima niko nije oprostio ni jednu gradsku dazbinu kako neki lazu) iduce godine igrati u DRUGOJ LIGI !
    Onda cemo polako dizati i kosarku, odbojku, tenis, kik-boks, ……. sve ono sto ce Zajecar uzdici. Gradicemo svake godine sportske terene, nove i nove…. za sve sportove…. a ti koji nes kritikuju kada dodju neka grade to sto oni misle da je vaznije od sporta i zdravlja.
    MNOGO SAM SE RASPISAO a sada u predvecerje dana koji ce mozda odluciti drzavnog prvaka Srbije u zenskom rukometu ZELIM NASIM DEVOJKAMA PUNO USPEHA SUTRA U KIKINDI !
    I tamo cu, kao i uvek, biti uz Vas !!!
    Bosko Nicic

  37. admin on februar 17th, 2010 00:02

    Ja samo na ovo da se nadovezem, po pitanju Red Devil-a, mi svakako saradjujemo po pitanju sajta, pomazemo se i tu nema price, ali ljudi u klubu treba da promene stav prema Darku, pre svega ona prica sa Press propusnicom cini mi se da Vam je poznata…

  38. bole on februar 17th, 2010 00:16

    Mislim da je Darku, sto se bar mene tice, mesto u UO kluba !

  39. Alexa on februar 17th, 2010 00:36

    Vec sam napisao podugacak komentar i rekoh, dosta je od mene, ali moram da konstantujem da su se uglavnom svi na utakmicu osvrnuli na slican nacin, kao i da je velika vecina komentara istinski dobronamerna i neko, ako hoce moze da izvuce puno pouka iz svega sto je dosad napisano do sada.
    Ponovo bih naglasio da je kako god to izgledalo rezultatski zelja kod devojaka postojala i da je i zalaganje bilo na visokom nivou a zasto je rezultat na kraju bio takav kakav jeste treba pitati Markova i samo njega.
    Devojke koje su igrale dale su i poslednje atome snage da dobiju utakmicu…..Barbara i Popka jednig trenutka vise nisu imale snage da stoje na terenu a i sa jos nekima je situacija bila slicna. Namece se pitanje zasto u igru nisu ulazile igracice sa klupe i omogucilo se nosiocima igre da predahnu a ne da ih osposobljavaju posle kracih izmena peskirima kao boksere.
    Pitam se zasto na klupi celo vreme sedi pravo desno krilo Nikoleta a Bartosic iscrpljuje do iznemoglosti. No to je opredeljenje trenera. Trudim se da i to razumem zbog vaznosti utakmice, mozda je logicno opredeliti se za iskljucivo iskusne igracice ali njihovo iscrpljivanje nije dalo rezultata. Nije lose razmisliti o ovim stvarima.
    Na kraju bih se ponovo osvrnuo na pitanja sta rade devojke na treninzima,i opet bih vam rekao verujte mi, naporno treniraju i odlicno odigravaju razne kombinacije i kazem vam kad budu odigrale kao na treningu videcete kakvim potencijalom raspolaze ovaj tim, STO CE RECI MOGU NASE DEVOJKE MNOGO VISE OD OVOGA STO SMO DO SADA IMALI PRILIKE DA VIDIMO TO JE SASVIM SIGURNO.

    Srdacan pozdrav devojkama i svim prijateljima rukometa na sajtu sta god mislili.

    p.s. Da mislimo svi isto bio bi dovoljan samo jedan komentar….nezanimljivo i dosadno, slozicete se!!!

  40. Alexa on februar 17th, 2010 01:19

    Dosadan ja ocigledno, ali ova dopuna komentara je samo zbog boletovog i RED DEVILOVOG komentara. Ovo je ljudi prava stvar i samo s ovakvim razmisljanjima mozemo do vrhunskih ostvarenja. Pozitivna energija nam je sada najpotrebnija, bravo za objicu.
    Ovo sa „lalinskim“ mentalitetom Markova me slatko nasmejalo, ali to je bas tako.
    Ja bih samo dodao da je Markov do sada u radu s devajkama ucinio puno na njihovom individualnom sazrevanju i napredovanju…..secamo se Barbi kako je „stidljivo“ krenulu u Zajecaru a sada je vec postala jedan od nosioca igre i ne samo ona. Puno je Markov uradio na tom polju e sad sve to treba polako uklopiti u snazan kolektiv.
    Strpljivi smo mi, sacekacemo. Kad ne valja kritikovacemo, kad je dobro hvalicemo i tako do novih uspeha.
    Ovaj tim jos „nema dusu“ a za to je potrebno vreme.

    I ja kazem soryy ali zato sto vec postajem dosadan.
    Srdacan pozdrav!!!

  41. Red Devil on februar 17th, 2010 01:24

    Kazem opet politiku ostaviti za politiku … a ko se imalo razume u nju, politicka taktika mu nije strana … a njoj mesto nije ovde …

    Sto se tice Lekicke, o njoj ne treba praviti pitanje jer smo svesni i ko je ona i koliko vredi … Sta vise ako je ta opcija izvodljiva treba odmah u paketu dovesti i Cvijicku …
    Ako zanemarite finansisku stranu svega toga stoji činjenica da je Dragana toliko emotivno vezana za Andreu da bi otisla i u Tunguziju samo da igra s njom u tandemu … A znamo koliko su njih dve poslednjih meseci pokazale svoju kompaktnost ..

    Katarina Tomasevic – prst ucukivanja koji je uperila ka prepunim tribanama domacih navijaca u Skoplju govori dovoljno o njenoj velicini i karakteru … a kvaliteti su joj neosporni …

    Mange je izuzetan bek, samo mi je nerealno koliko bi zamenila Esbjerg za Zajecar …

    A takodje mislim i za Mounu Chebbah koja bi tesko iz Esbjerga, a kvalitet i svoje golgetersko umeće pokazala je u Kini … iako se njena reprezentacija nije proslavila …

    I da Krause jeste skupa ali morao sam je pohvaliti …

  42. Rukometas 9 on februar 17th, 2010 13:40

    Sve je to lepo gospodine gradonacelnice sto zelite da napravite Zajecar da bude velesila u rukometu,ali moje misljenje sa Draganom Markovim na celu nece moci,drugo hteo bi da stavima jedan predlog jer ako zelimo da stvaramo klub koji ima renome,mora da se i radi sa mladjim kategorijama,to je primer kod Naise koji dosta ulazu u mladje kategorije,a kod nas nije to tako.Pre svega sa decom ne rade strucni ljudi,ljudi koji se nisu bavili nikada trenerskim poslom niti imaju zavrsenu trenersku skolu.Moj predlog da se dovede jedan covek koji ce da o tome vodi racuna i da samo ljudi koji imaju trenersku skolu mogu da rade taj posao,jer ipak to je dosta osetljiva stvart,jer prvi tim moze da vodi svako,a decu ne.Mi smo imali nekoliko mlada coveka koji su taj posao radili,Jugu,Radosa i Pedju,za Jugu znam da je otisao u Beograd a za Pedju i Radosa nista ne znam zasto oni nisu ukljuceni u rad sa decom,kada su izbacili nekoliko generacija i radili kvalitetno.

  43. ivek on februar 17th, 2010 14:51

    - Sloga kucu gradi, a nesloga razgradjuje, stara poslovica koju sam cuo jos u osnovnoj skoli….
    - Ovaj tim je mlad i perspektivan, mislim da u ekipi ima puno kvalitetnih igracica koje su, hocu pre svega da istaknem, dobre osobe…
    - Tim je tek formiran, treba tu jos stimovanja, mislim na uigravanje, par novih igracica, i mentalne snage…
    - Nije lose, da Darko Stratijev bude deo kluba… mislim da bi to bilo dobro za klub…
    samo da to ne ostane kao mrtvo slovo…

OSTAVITE KOMENTAR...

Informacija: Vaš komentar ce biti vidljiv tek nakon odobrenja administratora sajta.